نوشته شده توسط : شاد

اگر نوnewشته ها، علامت های نوشتاری یا اِموجی ها هنگام مکالمات نوشتاری به اندازه کافی نیاز شما را بر طرف نمی کند ما یک راه حل برایتان داریم. یک صفحه کلید که شما را قادر می سازد تصاویر را مستقیما از گوگل وارد پیام های خود کنید.

 

به گزارش کلیک، صفحه کلید جستجوی تصاویر توسط Rocketship توسعه داده شده و به طور رایگان برای iOS در دسترس است. این صفحه کلید با سرورهای گوگل در ارتباط بوده و دارای سرعت بالایی در ارائه نتایج مورد نیازتان است .
پس از دانلود اپلیکیشن این مسیر را دنبال کنید :
Settings>General>Keyboard>Keyboards>Add new Keyboard و دوبار روی Image Search ضربه بزنید و سپس اجازه دستیابی کامل برای جستجوی تصاویر را بدهید.
در صفحه کلید خود روی کلید کره زمین ضربه بزنید تا صفحه کلید جستجوی تصاویر را ببینید. این صفحه کلید از رنگ خاکستری و مشکی تشکیل شده است.
این روزها صفحه کلید اپل مانند گذشته به شدت کنترل نمی شود. صفحه کلیدهایی نظیر آنچه مایکروسافت برای iOS تولید کرده است یا صفحه کلیدی که به شما امکان اضافه کردن تصاویر GIF را می دهد یا حتی صفحه کلیدی که می توانید به کمک آن یک صفحه وب را به طور کامل وارد پیام خود کنید به دنیای iOS قدم گذاشته اند.

منبع: thenextweb



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()