نوشته شده توسط : شاد

TrueCrypt 7.1 یک نرم افزار کدباز و رایگان است که با پلتفورمهایی مثل لینوکس و ویندوز سازگاری کاملی دارد و یکی از بهترین ها و ساده ترین ها در زمینه رمز نگاری فایلها و درایوهای کامپیوتری است. این نرم افزار یک درایو مجازی رمزنگاری شده را بر روی هارد دیسک یا درایوهای قابل حمل به وجود می آورد که فایلهای موجود در این درایو به هیچ عنوان قابل رویت توسط افراد دیگر به غیر از خود شما نخواهند بود مگر اینکه راهی برای عبور از سیستم رمز نگاری این نرم افزار و همینطور شکستن پسورد شما پیدا کنند که بسیار دشوار و محال است. از جمله دیگر مزایای این نرم افزار توانایی آن در رمزنگاری کردن کامل یک درایو هارد دیسک یا یک USB درایو است. اگر USB درایو خود را با آن رمز نگاری نمائید TrueCrypt یک AutoRun را بر روی درایو شما نصب میکند هر زمان که درایو را به USB وصل نمائید از شما پسورد می خواهد و تنها با وارد کردن آن می توانید به درایو دسترسی پیدا کنید و بعد هم که درایو را جدا نمائید باز کلیه اطلاعات کد می شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاد

Tipard.HD.Video.Converter.6.1.16.Portable%20%7Bwww.deyDL.com%7D تبدیل فایل های مالتی مدیا به HD با Tipard HD Video Converter Portable

Tipard HD Video Converter 6.1.16 Portable نام نرم افزاری می باشد که برای تبدیل فرمت های ویدیویی مختلف به یکدیگر ، با کیفیت HD ساخته شده است. فرمت های با کیفیت HD که تحت اثر این نرم افزار می باشند عبارتند از: HD TS, HD MTS, HD WMV, HD MPG, HD MPEG4, H.264/AVC, HD AVI, HD ASF و … . این نرم افزار قادر است تا فایل های صوتی موجود در ویدیوهای شما را به فرمت های گوناگونی ذخیره کند که از جمله این فرمت ها می توان به AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, MP3, M4A, MP2, OGG, WAV, WMA و سایر فرمت ها اشاره نمود. از ویژگی های این نرم افزار ، تبدیل کردن چندین فایل مالتی مدیا به صورت همزمان و همچنین امکان پیش نمایش فایل های برای تبدیل را می توان اشاره کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاد

امروز با حضور یکپارچه در راهپیمائی ، با آرمان های امام بزرگوار (ره) و شهدای عزیزمان تجدید بیعت می کنیم .

 حضور فردا نشانه  بصیرت افراد است  شعار اصلی مردم که همان الله اکبر است بدین معنی است  که فقط خدا از همه بزرکتر وبرتر است  ودر همه عرصه ها  به او تکیه داری وبس وکدخدا بی کدخدا..

سروده «بانگ آزادی» آقای حمید سبزواری، شاعر بزرگ انقلاب بسیار دلنشین و پرمحتواست. برای ایشان آرزوی سلامتی دارم.

اين بانگ آزادي است كز خاوران خيزد

فرياد انسانهاست كز نای جان خيزد

اعلام طوفانهاست كز هر كران خيزد

آتشفشان قهر ملتهاي دربند است

حبل المتين توده هاي آرزومند است الله اكبر ، خمينی رهبر

دشمن بداند ما موج خروشانيم

زائيده بحريم فرزند طوفانيم

در سنگر اسلام بگذشته از جانيم

بازو به بازو صف به صف ما آهنين چنگيم

سنگر به سنگر جان به كف آماده جنگيم

تخت شهنشاهان، شد سرنگون از ما

بخت تبهكاران، شد واژگون از ما

دامان آزادی، شد لاله گون از ما

ما حافظ آزادی و اسلام و قرآنيم

ما در پی آسايش و معراج انسانيم الله اكبر ، خمينی رهبر

ما در ره اسلام، پيمان خون بستيم

زنجير استعمار، مردانه بگسستيم

از دام اهريمن، با ياد حق رستيم

ما نغمه الله اكبر بر زبان داريم

ما چون خمينی رهبری روشن روان داريم الله اكبر ، خمينی رهبر



:: برچسب‌ها: بیعت با انقلاب و امام خمیتی+انقلاب اسلامی ایران+یاران مهدی+ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاد


ابزار های جاســـــــوسی

خطر سرقت و جاسوسی از شما - وبلاگ تحلیی و خبری برای اگاهی عموم مردم

 

 

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، تمام شواهدهای امروزی نشان می دهد ميهمان‌ها به محض ورود به خانه ميزبان با سوال رمز وای فای شما چند است؟ به اینترنت خانه میزبان وصل می شوند و مهمان ها به جای صله رحم و احوالپرسی از یکدیگر مدام با گوشی هایشان بازی می کنند و هر از گاهی صحبتی میان اعضای جمع رد و بدل می شود.

ميهمانی‌ها شلوغ است اما صدای زنگ پیام های شبکه اجتماعی از همه جا به گوش می رسد. البته اين موضوع تنها منحصر به ميهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی نيست و در ادارات و تمام سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی کارکنان مدام گوشی های خود را چک می کنند و بی حساب از همه جا ساعاتی را از کار خود می زنند

دکتر عزت الله کرد میرزا روانشناس و مدرس دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه کلینیک باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به پدیده وای فای اظهار داشت: اینترنت وای فای در خدمت مردم قرار گرفته تا بتواند نقش خود را در تغییر شیوه زندگی افراد و همچنین همگام با آن‌ها با متغیرهای مؤثر از نظر مراجع قدرت به انجام برساند. به عبارتی وای فای ابزاری در خدمت مردم و در جهت ارتباط افراد دنیا با یکدیگر و با هدف اثرگذاری بر شیوه زندگی مردم جهان است.

بزرگ ترها هم موبایل باز می شوند
کرد میرزا افزود: دامنه گستره کار با موبایل تا جایی پیش رفته است که حتی این تکنولوژی به دستان بزرگ ترها نیز راه پیدا کرده است تا جایی که می بینیم بزرگترهای خانواده ساعت های طولانی را به کار با این ابزار الکترونیکی برای افزایش دانش خود صرف می کنند.

وی بیان کرد: وای فای و اینترنت در اصل مسئولیتش ایجاد آگاه‌سازی و دانش افزایی بشر است و از این بابت نمی‌تواند، مخرب باشد بلکه سبب افزایش مهارت‌های خودمراقبتی و جستجوگری است و برعکس تصور بعضی‌ها این تکنولوژی الزاماً آسیب‌رسان نیست.

آنجایی که باورها عوض می شود...
این روانشناس ادامه داد: وای فای سبب اثرگذاری برای فرهنگ بومی ملی شده و این مسئله شاید باعث آسیب به بافت خانوادگی و اجتماعی شود ولی به طور کلی وای فای باعث آموزش مهارت و تفهیم کار با کامپیوتر شده و استفاده از اینترنت سبب مطلع شدن افراد از تغییرات جامعه و جهان اطراف خویش می‌شود.

وای فای wi Fi با مغز ما چه می کند؟



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاد

هک کردن یک موبایل اصلا سخت نیست

فناوری اطلاعات > اینترنت - امروزه مردم با تلفن‌های همراه خود زندگی می‌کنند و میزان شیوع آن‌ها در سطح جهان از کامپیوترها فزونی گرفته است. به این ترتیب اگر شخصی قرار است مورد حمله قرار گیرد، تلفن همراه او بهترین وسیله خواهد بود.
 

ابوالفضل کریمی: هنوز هم بحث رسوایی تعدادی از روزنامه نگاران روزنامه وورلدنیوز در انگلستان مطرح است. در سال 2006 این روزنامه نگاران به صندوق صوتی تلفن‌ همراه افراد مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و از این راه به طور غیرقانونی اقدام به کسب اطلاعات کردند.

اما آیا به راستی هک کردن تلفن همراه امکان‌پذیر است و برای این کار چه روش‌هایی وجود دارد؟

 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاد
امروز شما را با نحوه استفاده از NFC آشنامي كنيم. تكنولوژي كه نه تنها مي تواند موبايل شما را به كيف پول الكترونيكي تبديل كند بلكه قابليت هاي ديگري هم به آن خواهد افزود.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروزه تعداد گوشی‌هایی که از تراشه NFC استفاده می‌کنند و این سامانه را پشتیبانی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بین دو وسیله رد و بدل می‌شود. البته اگر گوشي شما جديد نيست، اين تراشه را مي توان خريد و بر روي باتري گوشي چسباند تا با ساده ترين گوشي هم اين تكنولوژي در دسترس شما باشد.
مهم‌ترین کاربرد NFC، پرداخت پول از طریق گوشی‌های هوشمند است. برای این منظور، کاربر اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را در گوشی ذخیره می‌کند و در زمان خرید، گوشی را به دستگاه NFC ‌خوان نزدیک می‌کند تا پرداخت انجام شود. بیشتر معاملات نیاز به تصدیق ندارند ولی در برخی موارد ممکن است فروشندگان در خواست تایید هویت کنند. 

چگونه كار مي كند؟
 

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاد
توصیه‌های پلیس فتا
چگونه از هک شدن تلفن همراه خود جلوگیری کنیم
کد مطلب: 565
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۴
 
 
معاونت اجتماعی پلیس فتای نیروی انتظامی با اعلام اینکه هکرها به راحتی از طریق هک کردن گوشی‌های تلفن همراه می‌توانند به تمامی اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا کنند اعلام کرد که بیشتر حملات مخرب در بخش تلفن همراه مربوط به افرادی است که تمایل زیادی به استفاده از خدمات مبتنی بر GPRS دارند.
 
چگونه از هک شدن تلفن همراه خود جلوگیری کنیم
 
 
 
معاونت اجتماعی پلیس فتای نیروی انتظامی با اعلام اینکه هکرها به راحتی از طریق هک کردن گوشی‌های تلفن همراه می‌توانند به تمامی اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا کنند اعلام کرد که بیشتر حملات مخرب در بخش تلفن همراه مربوط به افرادی است که تمایل زیادی به استفاده از خدمات مبتنی بر GPRS دارند.

به گزارش افتانا، معاونت اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا در گزارشی با بیان اینکه هکرها به راحتی از طریق هک‌کردن گوشی‌های تلفن‌همراه توسط روشن‌بودن بلوتوث گوشی به تمامی اطلاعات شخصی افراد دسترسی داشته باشند، اعلام کرد امروزه نفوذ به دنیای مجازی کاربران و استفاده از اطلاعات شخصی آنها در اینترنت به امری فراگیر تبدیل شده و در این میان هک تلفن همراه ابعاد محسوس‌تری پیدا کرده است اما درکشور ما به دلیل ناآگاهی افراد در حال تبدیل به یک معضل جدی است.

اگرچه رعایت نکات ایمنی و استفاده از نرم‌افزارهای آنتی‌هک تا حدی جلوی تخریب اطلاعات کاربران مجازی را گرفته است اما شاید همین امر باعث شده باشد که هکرهای حرفه‌ای گستره فعالیت‌های خود را افزایش داده و به سراغ کاربران تلفن همراه آمده باشند. البته نقش استفاده از تکنولوژی‌های جدید و استفاده از اینترنت در بستر تلفن همراه را نباید در این بین فراموش کرد.

هک تلفن‌همراه هر چند به قدمت هک کامپیوترها نمی‌رسد اما رفته رفته با پیشرفت روزافزون امکانات تلفن همراه این وسیله هم در معرض خطر حمله هکرها قرار دارد تا آنجا که هر فرد با داشتن نرم‌افزارهای مخصوص هک به راحتی قادر خواهد بود که تلفن همراه کاربر را هک و از اطلاعات شخصی کاربران استفاده کند.

براساس این گزارش هک‌موبایل به این معنا نیست که دیگر کاربر اختیاری در کنترل تلفن همراه خود نداشته باشد بلکه بسته به نوع حمله‌ای که صورت گرفته ممکن است دفترچه تلفن یا تمامی ‌پیام‌های کوتاهی که در صندوق دریافت پیام‌ها (inbox) وجود دارد برای هکر ارسال شود.

در بعضی از مواقع، دزدیده شدن اطلاعات شخصی کاربران به رحم و انصاف هکر مورد نظر نیز بستگی دارد چرا که در بسیاری مواقع هکر‌های تلفن همراه بیشتر به دنبال عکس‌ها و حتی فیلم‌های شخصی افراد هستند تا دفترچه تلفن. با این حال به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، بیشتر حملات مخرب در بخش تلفن همراه مربوط به افرادی است که تمایل زیادی به استفاده از خدمات مبتنی بر GPRS دارند.


حتما به ادامه مطلب بروید و این مطالب مفید را بخوانید و نظر بدید


:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاد

طرز تهیه ی آش شله مشهدی

 


طرز تهیه آش شله , نحوه پخت آش شله مشهدی


مواد اولیه :

 گوشت گردن گوساله و گوسفند بدون استخوان  يك كيلوگرم
 چربي گوسفند(دنبه) چرخ شده  500 گرم
 پياز چرخ شده و بلغور گندم و برنج گرده يا نيمه  300 گرم
 لوبيا سفيد و لوبيا چيتي و ماش و نخود  200 گرم
 پودر جوز هندي سه قاشق غذاخوري
پودر زنجبيل ، پودر هل يك قاشق غذاخوري
فلفل سياه يك قاشق چايخوري
روغن مايع 10 قاشق غذاخوري
نمك به ميزان لازم

 
طرز تهيه:
اين غذا جزو اصلي‌ترين غذاهاي مشهد محسوب شده و بر سر سفره‌ اغلب مشهدي‌ها به ويژه در مهماني‌هاي آنها ديده مي‌شود.
ابتدا حبوبات را يك روز قبل خيس كرده و بعد آب‌پز مي‌كنيم پس از نرم شدن مواد آنها را مانند برنج آبكش مي‌كنيم. چربي گوسفند و پياز چرخ شده را داخل ظرفي مي‌ريزيم. گوشت‌ها را با آنها مي‌جوشانيم تا كاملا پخته شود. سپس استخوان‌هاي گردن را از گوشت جدا مي‌كنيم. حبوبات را داخل ظرف گوشت ريخته و مرتب هم مي‌زنيم تا زماني كه كاملا از هم باز شود و حالت خامي خود را از دست بدهد. ادويه‌ها، نمك، بلغور و برنج را با هم مخلوط كرده و به مواد اضافه مي‌كنيم و مجددا به مدت سه ساعت مي‌گذاريم بجوشد. بعد از اين‌كه كاملا مواد پخت روغن را افزوده و آن را به مدت يك ساعت مانند برنج با دماي بسيار پايين به حالت دم مي‌گذاريم.

منبع : sooran.com



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاد

افسران - چرا امام خمینی گفت: با دلی آرام و قلبی مطمئن از خدمت شما مرخص میشوم؟ چون اقتدار انقلاب و امام خامنه ای را میدید.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاد

صالحی فرمانده کل ارتش : درباره حضور داعش در استان دیالی و تهدید مرزهای ایران گفت: داعش در حدی نیست که بخواهد به مرزهای ما تجاوز کند. 

داعش تهدیدی برای مرزهای ایران نیست



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاد
http://uupload.ir/files/2r0g_%D8%B9.jpg


:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاد
 
امام خمینی(ره) در 12 بهمن 1357 پس از سال‌ها دوری و تبعید به کشور بازگشت. ایران اسلامی شاهد بزرگترین و تاریخی‌ترین استقبال بود.

 ،امام خمینی پس از سال‌ها دوری و تبعید به کشور بازگشت. ایران اسلامی شاهد بزرگترین و تاریخی‌ترین استقبال بود. حضور میلیونی مردم که صف مستقبلین را از فرودگاه تهران تا بهشت زهرا امتداد داده بود، حاکی از عشق و علاقه بی‌نظیر آنها به رهبر خویش بود. عکاسان به تبت این  لحظه تاریخی پرداختند. که تعدادی از این عکس در زیر مشاهده فرمایید.

1 -آیت‌الله سید‌مرتضی پسندیده برادر امام خمینی پس از دیدار با ایشان از هواپیما خارج می‌شود. 12 بهمن1357

2.آغازین لحظات ورود امام خمینی به خاک ایران 12 بهمن1357.

3- سالن فرودگاه مهرآباد تهران.لحظاتی که سرود «خمینی ای امام»در حضور رهبر کبیر انقلاب اجرا شد.

 4 -سالن فرودگاه مهرآباد تهران. لحظاتی که متن خیر مقدم به امام خمینی قرائت می‌شد

5‌-‌عزیمت امام‌خمینی از فرودگاه مهرآباد به سوی بهشت زهرا در میان استقبال میلیونی مردم

6 - عزیمت امام خمینی از فرودگاه مهرآباد به سوی بهشت زهرا در میان استقبال میلیونی مردم

7- فرود آمدن هلیکوپتر حامل امام خمینی(ره) در بهشت زهرای تهران در میان میلیون ها نفر استقبال کننده

8 -لحظات اولیه خروج امام خمینی از هلیکوپتر در میان میلیون‌ها نفر استقبال کننده

9 - لحظات اولیه استقرار امام خمینی در جایگاه سخنرانی در بهشت زهرای تهران

10- لحظات اولیه استقرار امام خمینی در جایگاه سخنرانی در بهشت زهرای تهران

11- لحظات اولیه استقرار امام خمینی درجایگاه سخنرانی در بهشت زهرای تهران

12- قرائت قرآن درحضورامام خمینی در بهشت زهرای تهران

13-آیت‌الله محی‌الدین انواری و حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در گفت‌وگو با امام خمینی در لحظات اولیه استقرار در جایگاه سخنرانی در بهشت زهرای تهران

14-امام خمینی در حال ایراد سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا

15- امام خمینی در حال ایراد سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا

 

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شاد
 


:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()